Pravidlá a podmienky
která, Sincere Kft., (sídlo:1165 Budapešť, Margit utca 114. 22. budova), prevádzkovateľa a majiteľa internetového obchodu www.sincere.sk, ako aj návštevníkov internetového obchodu www.sincere.sk sa vzťahuje na registrovaných členov, zákazníkov a odberateľov newsletteru.
- VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE, ZMLUVA MEDZI STRANAMI
- Rozsah týchto VOP pokrýva všetky elektronické obchodné služby poskytované v Maďarsku prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len: internetový obchod sincere.sk) umiestneného na webových stránkach sincere.sk (ďalej len: internetový obchod). Rozsah týchto Všeobecných obchodných podmienok ďalej zahŕňa všetky obchodné transakcie na území Maďarska, ktoré sú uzavreté medzi stranami uvedenými v tejto zmluve. Nakupovanie v obchode sincere.sk sa riadi zákonom č. CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach elektronických komerčných služieb a služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou.
- Nákup v internetovom obchode sincere.sk je možný elektronickými prostriedkami, prípadne elektronickou objednávkou osobne na výdajnom mieste a v showroome spôsobom uvedeným v týchto obchodných podmienkach.
- Táto zmluva je účinná od 1.1.2021 do odvolania. Predajca je oprávnený Všeobecné obchodné podmienky jednostranne meniť. Zmeny budú zverejnené predajcom na webových stránkach v deň ich nadobudnutia účinnosti.
- Objednávka urobená v internetovom obchode sa považuje za zmluvu uzavretú elektronicky, ktorá sa riadi zákonom č. V z roku 2013 o Občianskom zákonníku, zákonom CVIII z roku 2001 o niektorých otázkach elektronických obchodných služieb a služieb súvisiacich s informačnou spoločnosťou. Zmluva spadá do pôsobnosti nariadenia vlády 45/2014 (II.26.) o podrobných pravidlách zmlúv medzi spotrebiteľom a podnikateľom a zohľadňuje ustanovenia smernice Európskeho parlamentu 2011/83/EU a zo dňa Rada pre práva spotrebiteľov.
- Výklad použitých pojmov
PREVÁDZKOVATEĽ: Sincere Kft., majiteľ stránok sincere.sk
PREDÁVAJÚCI: Upřímný Kft.
WEB: Registrovaná doména sincere.sk a jej subdomény
OBSAH:
- všetky digitálne informácie, ktoré je možné navštíviť, zobraziť alebo sprístupniť na webových stránkach.
- všetky e-maily, ktoré prevádzkovateľ portálu sincere.sk posiela svojim používateľom alebo zákazníkom elektronickými a/alebo inými informačnými prostriedkami.
- všetky informácie oznámené akýmkoľvek komunikačným prostriedkom, na ktoré prevádzkovateľ portálu sincere.sk upozorní používateľa alebo zákazníka, bez ohľadu na to, či sú uvedené v predzmluvných informáciách alebo nie.
- všetky informácie týkajúce sa produktu, služby a/alebo cien stanovených prevádzkovateľom portálu sincere.sk v určitej dobe.
- všetky informácie, ktoré sa vzťahujú k produktu, službe a/alebo cenám stanoveným treťou stranou v danom období, s ktorými má prevádzkovateľ portálu sincere.sk uzavretú partnerskú zmluvu na dobu určitú.
- všetky informácie týkajúce sa sincere.sk alebo akékoľvek iné privilegované údaje.
SLUŽBA: elektronická komerčná služba, ktorá prebieha výhradne na verejne dostupných plochách webových stránok, teda ponúka zákazníkovi možnosť uzavrieť zmluvu o nákupe produktov a/alebo služieb výhradne elektronicky alebo akýmkoľvek iným telekomunikačným prostriedkom.
PRODUKT: všetky údaje, ktorých vzhľad (pokiaľ možno obrázky), popis a cena sú na webe
ČLEN: osoba, ktorá má prístup alebo získava prístup k obsahu akýmkoľvek komunikačným prostriedkom (elektronické prostriedky, telefón atď.) alebo medzi ním a prevádzkovateľom portálu sincere.sk bola uzavretá zmluva o používaní, ktorá vyžaduje užívateľský účet a jeho použitie.
UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET: kombinácia e-mailovej adresy a hesla, ktorá umožňuje konkrétnemu členovi prístup do obmedzených oblastí webu, ktorý obsahuje služby a produkty.
ZÁKAZNÍK: osoba, ktorá získava prístup k obsahu a službám a produktom
OBJEDNÁVKA: elektronický dokument, ktorý vzniká medzi obchodníkom a zákazníkom a ktorým zákazník na webových stránkach obchodníka oznamuje svoj zámer nakúpiť.
DOKUMENT: tieto Všeobecné obchodné podmienky (skrátene VOP)
NEWSLETTER: znamená periodické informácie, výhradne v elektronickej podobe, o produktoch, službách a/alebo nákupných akciách prevádzkovaných prevádzkovateľom sincere.sk v danom období, aniž by prevádzkovateľ sincere.sk preberal akúkoľvek zodpovednosť za informácie v ňom obsiahnuté.
PREVODY: príjem sumy získanej z predaja produktu/služby predanej zákazníkovi prevádzkovateľom sincere.sk, prevodom kartou alebo bankovým prevodom schváleným prevádzkovateľom sincere.sk, bez ohľadu na postup doručenia.
KUPUJÚCI: fyzická alebo právnická osoba, ktorá uzavrela zmluvu s prevádzkovateľom internetového obchodu sincere.sk prijatím týchto obchodných podmienok.
SPOTREBITEĽ: osoba, ktorá je fyzickou osobou jednajúci mimo rámec svojho povolania, samostatného povolania alebo podnikateľskej činnosti.
- VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
- Dokument definuje Všeobecné podmienky používania Webu/Služby/Produktu medzi Členom alebo Zákazníkom a Obchodníkom, ak neexistuje iná platná dohoda s prevádzkovateľom sincere.sk.
- Používanie, vrátane prístupu, návštevy a prehliadania neobmedzeného obsahu/služieb, znamená súhlas člena alebo zákazníka s týmito podmienkami. Zákazník sa zaväzuje neustále sledovať aktualizácie, doplnky a úpravy zmluvných podmienok. V prípade nesúhlasu sa použijú obchodné podmienky platné v dobe objednávky a toto môžete písomne oznámiť prevádzkovateľovi sincere.sk (e-mailová adresa: [email protected]) prípadne so sťažnosťou zaslanou na centrálu.
- Služby/produkty sú dostupné výhradne prostredníctvom prístupu na verejné webové stránky www.sincere.sk.
- Pri používaní Webu/Obsahu/Služby môže byť Člen alebo Zákazník výhradne zodpovedný za všetky aktivity. V súlade s platnými maďarskými zákonmi je tiež zodpovedný za všetky materiálne, duševné, elektronické alebo akékoľvek škody spôsobené prevádzkovateľovi sincere.sk alebo tretej strane na základe zmluvy s prevádzkovateľom sincere.sk na webu/obsahu/službe.
- V prípade, že Používateľ alebo Zákazník nesúhlasí/nesúhlasí a/alebo odvolá svoj súhlas s Dokumentom, pošlite e-mail na nasledujúcu e-mailovú adresu: [email protected] s uvedením, že:
- Vzdávate sa prístupu k Službe a ďalším službám poskytovaným prevádzkovateľom sincere.sk na Webovej stránke, ako aj k newsletteru a akémukoľvek inému typu bulletinu (elektronického, telefonického atď.).
- Svoje rozhodnutie nesúhlasiť/neprijať dokument tak, ako vyzerá, môžete kedykoľvek prepísať.
- Aby ste mohli uplatniť právo opísané v bode 2.5, môžete kontaktovať prevádzkovateľa sincere.sk alebo na tento účel použiť kanály poskytované prevádzkovateľom sincere.sk.
- Ak Člen alebo Zákazník uhradil všetky svoje objednávky prevádzkovateľovi sincere.sk a odvolá svoj súhlas počas doby platenia Dokumentu alebo objednávky, prevádzkovateľ Sincere.sk objednávku zruší, aniž by strany, ktoré majú voči sebe nejaké záväzky, alebo aniž by ktorákoľvek strana mala finančné nároky na odškodnenie.
- Webové stránky sú určené len osobám starším 18 rokov alebo právnickým osobám Klientom alebo Členom, ktorí neboli pozastavení alebo odstránení prevádzkovateľom sincere.sk, bez ohľadu na dôvod pozastavenia alebo odstránenia. Osoba alebo partner tým, že sa stane Zákazníkom alebo Členom, prehlasuje, že spĺňa vyššie uvedené podmienky.
- SPRÁVA A POUŽÍVANIE OBSAHU
- Obsah nie je obmedzený na logá, stilizované vyobrazenia, komerčné symboly, statické a pohyblivé obrázky, textový a/alebo multimediálny obsah, ale na všetky informácie, ktoré je možné nájsť na Webe. Sú výhradným majetkom prevádzkovateľa portálu sincere.sk a všetky priamo či nepriamo získané práva v tomto smere (licencie na používanie a/alebo komunikáciu) sú mu vyhradené.
- Členovi alebo zákazníkovi je zakázané kopírovať, zdieľať, oznamovať alebo prevádzať na tretiu stranu, upravovať a/alebo inak meniť, používať, pripojiť, mazať alebo začleňovať akýkoľvek obsah v inom kontexte, než aký bol pôvodne zamýšľaný prevádzkovateľom úprimnosti. unas.hu. Okrem toho je zakázané odstraňovať značky, ktoré poukazujú na obsahové autorské práva prevádzkovateľa sincere.sk, ako aj podieľať sa na reprodukcii, úprave alebo zobrazovaní, prevode, distribúcii a predaji takého obsahu, ku ktorému prevádzkovateľ of sincere.sk predtým nesúhlasil.
- Všetok obsah, ku ktorému má Člen alebo Zákazník prístup a/alebo získava prístup, podlieha rozsahu tohto dokumentu, v prípade, že obsah nie je viazaný osobitnou a platnou dohodou medzi prevádzkovateľom portálu sincere.sk a jeho, pokiaľ ide o zobrazovaný obsah, samozrejmé a bez presvedčivých dôkazov.
- Člen alebo zákazník môže kopírovať, prenášať a/alebo používať obsah len na súkromné alebo nekomerčné účely, ak nie sú v rozpore s ustanoveniami tohto dokumentu.
- Ak prevádzkovateľ portálu Sincere.sk udelí Členovi alebo Zákazníkovi právo používať určitý obsah na základe samostatnej užívateľskej zmluvy, toto právo sa výslovne vzťahuje len na uvedený obsah alebo obsah a len na stanovenú dobu alebo na obsah týchto webových stránok. alebo lehoty stanovené podľa podmienok.
- Akýkoľvek obsah, ktorý bol Členovi alebo Zákazníkovi predaný akýmkoľvek spôsobom komunikácie (elektronicky, telefonicky atď.), alebo ku ktorému daná osoba získala prístup návštevou alebo prehliadaním, nepodlieha žiadnej povinnosti zo strany prevádzkovateľovi sincere.sk alebo ktorémukoľvek z jeho zamestnancov či kolegov, ktorí obsah vysielali.
- Používanie akejkoľvek časti Obsahu, ktoré nie je výslovne povolené týmto dokumentom alebo sprievodnou užívateľskou zmluvou, je zakázané.
- Kontakt so zákazníkmi a členmi
- Prevádzkovateľ sincere.sk poskytuje úplné a správne identifikačné a kontaktné údaje pre členov a zákazníkov o sebe a svojich operáciách na webových stránkach.
- Pomocou kontaktného formulára a služby na webových stránkach umožňuje Člen alebo Zákazník prevádzkovateľovi sincere.sk kontaktovať ho akýmkoľvek komunikačným prostriedkom, vrátane elektronických médií.
- Úplné alebo čiastočné vyplnenie a odoslanie kontaktného formulára nezakladá žiadnu povinnosť zo strany prevádzkovateľa sincere.sk kontaktovať Člena alebo Zákazníka.
- Prístup na webové stránky, používanie informácií poskytnutých v ich rámci, návšteva stránok alebo zasielanie e-mailov a oznámení prevádzkovateľovi sincere.sk elektronicky, telefonicky, existujúca komunikácia medzi Členom/Zákazníkom a prevádzkovateľom sincere.sk spôsobom, za predpokladu, že súhlasíte so zasielaním oznámení od prevádzkovateľa sincere.sk, elektronicky a/alebo telefonicky, vrátane komunikácie e-mailom, textovou správou (SMS) alebo reklamou na webe do objednávka je splnená slúži.
- Zákazník výslovne prehlasuje, že poskytnuté kontaktné údaje (e-mailová adresa, telefónne číslo, doručovacia adresa) sú jeho vlastnými kontaktnými údajmi a môžu byť využité prevádzkovateľom stránky sincere.sk a ním poverenou kontaktnou osobou pre komunikáciu s zákazník.
- Marketingové aktivity: newslettre
- V momente, keď si Člen alebo Zákazník vytvorí na webe užívateľský účet, čím dokument akceptuje, má právo vyjadriť svoj názor, či bude alebo nebude prijímať newslettre a upozornenia prevádzkovateľa webu elektronicky a/alebo telefonicky, vrátane e-mailu. , textové správy (SMS) alebo reklamy na webe.
- Pri nakladaní s osobnými údajmi použitými na zasielanie newsletteru berie prevádzkovateľ portálu sincere.sk do úvahy platnú legislatívu o ochrane údajov.
- Člen alebo zákazník sa môže kedykoľvek odhlásiť z odberu newslettrov nasledujúcimi spôsobmi:
- Použitím na to určeného odkazu v newsletteri (odkaz „odhlásiť sa“ v dolnej časti e-mailu), ak je to technicky možné,
- Kontaktovaním prevádzkovateľa sincere.sk na vyššie uvedené kontaktné údaje, a to bez akéhokoľvek čiastočného záväzku a bez možnosti žiadať náhradu.
- Odhlásenie z newsletteru a/alebo upozornení neznamená, že sa vzdávate prijatia tohto dokumentu a je možné ho použiť len po zrušení.
- Prevádzkovateľ sincere.sk si vyhradzuje právo určiť tých, ktorým zasiela newslettre a/alebo upozornenia, ako aj právo odstrániť zo zákazníckej databázy akéhokoľvek Člena alebo Zákazníka, ktorý predtým súhlasil so zasielaním newslettrov a/alebo prípadné. výstražné signály, a to bez ďalšieho záväzku zo strany prevádzkovateľa portálu sincere.sk alebo bez predchádzajúceho upozornenia.
- Newslettre zasielané prevádzkovateľom sincere.sk neinzerujú žiadny druh reklamy alebo reklamného materiálu, ktorý odkazuje na tretiu stranu, pre člena a/alebo zákazníka, ktorý nie je obchodným partnerom prevádzkovateľa sincere.sk, informačné bulletiny a/alebo v dobe zasielania výstražné signály.
- Informácie o správe dát
6. Informácie o správe dát
7. Politika online predaja
- Prístup k Službe
- Prístup k službe je povolený akémukoľvek zákazníkovi alebo členovi.
- Aby mal zákazník alebo člen prístup k službe, musí prijať ustanovenia tohto dokumentu.
- Prevádzkovateľ sincere.sk si vyhradzuje právo obmedziť prístup zákazníka k servisným a marketingovým kampaniam (žiadny prístup k propagačným a vernostným kampaniam, objednávky je možné vykonať len s platbou vopred atď.) a právo zrušiť objednávky, ktoré už boli začaté v nasledujúcich prípadoch:
- začatie a odmietnutie viac ako 1 objednávky pri platbe v hotovosti / na dobierku;
- alebo počas plnenia písomným zrušením zo strany zákazníka na e-mailovú adresu [email protected]/alebo telefonicky;
- alebo úpravu objednávky tým, že zákazník odmietne 2 produkty pre už vybavené objednávky, a to písomným zrušením na e-mailovú adresu [email protected],
- používanie zaujatého, urážlivého jazyka,
- porušovanie práv duševného vlastníctva atď.
- ak by existencia a prístup k účtu používateľa mohol akokoľvek spôsobiť ujmu prevádzkovateľovi portálu sincere.sk.
- Prevádzkovateľ sincere.sk si vyhradzuje právo tak urobiť, s výnimkou prípadov povolených v článku 7.3.7, keď je splnené ktorékoľvek z vyššie uvedených kritérií. Toto právo je možné uplatniť kedykoľvek a nie je potrebné o tom kupujúceho upozorňovať.
- Každý člen môže mať len jeden účet. Zdieľanie účtu medzi niekoľkými členmi/zákazníkmi je prísne zakázané.
7.1.5 Ak nájdete používateľský účet zdieľaný niekoľkými zákazníkmi, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zrušiť alebo pozastaviť prístup zákazníka k Obsahu alebo Službe. Ak sú na zmazaných alebo pozastavených účtoch zadané objednávky, sú automaticky zmazané.
7.1.6 Prevádzkovateľ sincere.sk môže zrušiť objednávku tým, že o tom vopred informuje zákazníka, bez toho, aby ktorýkoľvek z nich prevzal záväzok alebo požadoval náhradu, v nasledujúcich prípadoch:
- neplatná/neúspešná online transakcia
- banka, ktorá kartu vydala, transakciu neakceptuje
- nesprávne alebo neúplné údaje poskytnuté zákazníkom
- Činnosť zákazníka môže spôsobiť poškodenie www.sincere.sk, prevádzkovateľa sincere.sk a/alebo jeho partnerov
- Zákazník používa službu nesprávne alebo v zlom úmysle alebo uplatňuje svoje práva spôsobom, ktorý ho poškodzuje alebo spôsobuje nadmerné či neprimerané straty prevádzkovateľovi sincere.sk.
- objednávky nedoručené z dôvodu chyby zákazníka
- iné oprávnené dôvody: napríklad viac ako dve objednávky zadané a nezákonne zrušené počas 30 (tridsiatich) dní
- v prípade neprimeranej, nesprávne uvedenej predajnej ceny na webe
- z dôvodu nedostatku zásob v čase medzi zadaním objednávky a spracovaním objednávky
- neúmyselne, ale z dôvodu nesprávne uvedených informácií o zásobách
- v prípade nedostatku zásob v čase medzi prijatím a spracovaním zálohy
7.2 Produkty a služby
7.2.1 Prevádzkovateľ sincere.sk môže na webových stránkach zverejňovať informácie o produktoch, službách a/alebo propagačných akciách nákupu, ktoré realizuje on sám alebo tretia strana, ktorá má zmluvu alebo dohodu o partnerstve s prevádzkovateľom sincere.unas. hu počas určitého obdobia.v rámci dostupných zásob.
7.2.2 Zakúpené produkty a/alebo služby slúžia výhradne na použitie zákazníka.
7.2.3 Prevádzkovateľ sincere.sk môže z oprávnených dôvodov obmedziť nákup produktov alebo služieb dostupných na webových stránkach pre jedného alebo viacerých zákazníkov.
7.2.4 Cena všetkých tovarov alebo služieb dostupných na webových stránkach je štandardne uvádzaná vo forintoch (HUF) a zahŕňa DPH. Ceny uvedené na stránke a cena transakcií sa rozumejú v hrubých HUF.
7.2.5 Fakturácia zakúpených produktov prebieha výhradne v HUF na základe údajov poskytnutých zákazníkom vo formulári na to určenom. Prevádzkovateľ sincere.sk neodpovedá za správnosť údajov poskytnutých zákazníkom, potrebných pre fakturáciu, ani za nemožnosť odpočítania niektorých nákladov z dôvodu nesprávne poskytnutých fakturačných údajov. Z dôvodu krátkej dodacej lehoty vystavujeme kupujúcemu konečnú faktúru za platby vykonané pred prevzatím produktov a služieb, ako aj za platby pri prevzatí produktu. V prípade úprav (storno, vrátenie) bude vystavená storno faktúra. Všetky faktúry sú vystavované a evidované automaticky a sú súčasťou formulárov daňového priznania. Vystavené faktúry nie je možné inak upravovať, než spôsobom stanoveným právnym poriadkom.
7.2.6 Platbu za zakúpené produkty a/alebo služby je možné vykonať na platobnej stránke internetového obchodu prostredníctvom integrovanej webovej bankovej karty (s podporou Stripe), bankovým prevodom alebo dobierkou/platbou bankovou kartou autorizovanej kuriérnej službe pri prevzatí tovaru.
7.2.7 V prípade online platby bankovou kartou nemôže prevádzkovateľ portálu sincere.sk niesť zodpovednosť za akékoľvek dodatočné náklady, vrátane poplatkov za prevod meny, účtované zákazníkovi bankou, ktorá kartu vydala, v prípade, že že mena účtu sa líši od HUF. Za tieto môže byť zodpovedný len zákazník.
7.2.8 Spôsob platby na dobierku znamená následnú platbu za produkty, predstavujúcu riziko pre prevádzkovateľa sincere.sk s ohľadom na to, že súkromné osoby môžu od zmluvy kedykoľvek odstúpiť. V dôsledku toho je tento spôsob platby možné zvoliť len za určitých podmienok a len pri určitých produktoch. Prevádzkovateľ sincere.sk si vyhradzuje právo povoliť či nepovoliť voľbu tejto platobnej metódy. V momente zadaní objednávky je zákazník informovaný a zároveň akceptuje určený/voliteľný spôsob platby. V prípade, že suma objednávky zákazníka presiahne 100 000 HUF brutto, prevádzkovateľ si vyhradzuje právo ponúknuť len možnosť platby vopred, a to buď online platbou bankovou kartou alebo bankovým prevodom.
7.2.9 Dobierka pri objednávkach je spôsob platby, ktorý môže kuriér zvoliť len v určitých prípadoch a pri nákupe určitých produktov. V prípade, že má zákazník rozpracovaných niekoľko nezaplatených objednávok a ich celková hodnota presiahne 100 000 HUF, bude prevádzkovateľ sincere.sk prijímať len dodatočné objednávky s platbou vopred (bankovým prevodom alebo online platbou kreditnou kartou). Táto možnosť je k dispozícii pri objednávke. Prevádzkovateľ sincere.sk NENÍ povinný ponúknuť spôsob platby objednávky v hotovosti pri doručení (kuriérnou službou) zákazníkom, ktorí preukázali, že odmietli/zrušili objednávky v minulosti, alebo ktorí spôsobili akúkoľvek škodu na www.sincere.sk, prevádzkovateľ portálu sincere.sk a/alebo jeho partneri.
7.2.10 Informácie o predajných akciách, ktoré sú použité na opis produktov, ich charakteristiku a ich množstvo na webových stránkach (statické a pohyblivé obrázky, multimediálne prezentácie, odkazy na iné stránky atď.) nepredstavujú zmluvný záväzok zo strany prevádzkovateľ úprimné.unas.hu, sú len prezentáciou majú povahu. Sincere.sk sa snaží zobrazovať čo najrealistickejšie reprezentácie pre prospech zákazníka aj jej samej. Prevádzkovateľ sincere.sk môže kedykoľvek stiahnuť ponuku produktu alebo ju upraviť až do doručenia objednávky, aniž by musel potenciálnemu zákazníkovi platiť kompenzáciu alebo iné pokuty.
7.2.11 Pre obrázky produktov a/alebo služieb si prevádzkovateľ portálu sincere.sk vyhradzuje právo v záujme lepšieho zobrazenia použiť obrázky iných produktov (príslušenstvo atď.), ktoré nie sú súčasťou produktov v sporné náklady, a preto nemôžu byť dodané po zakúpení produktov. V tomto prípade konkrétne špecifikujete produkt na predaj v popise produktu.
7.2.12 V pravdepodobne ojedinelých prípadoch, keď prevádzkovateľ portálu Sincere.sk nebude môcť splniť dodávku produktu, upozorní zákazníka e-mailom a ponúkne ďalšie možnosti z nasledujúceho:
- zrušenie objednávky alebo odstránenie chýbajúceho produktu z objednávky
2.vydanie kupónov s unikátnym kódom využiteľným pri nákupe na webe, ktorý je možné použiť len na nákup produktov uvedených na www.sincere.sk
3. jedinečná zľava pri výbere produktu s podobnými vlastnosťami
7.3 Zadanie objednávky
7.3.1 Zákazník si môže objednať len produkty predávané na webových stránkach v daný čas, pretože sú niekedy dočasné a neskôr sa stanú nedostupnými. Ceny zobrazené na webe v čase objednávania sa nemenia. Prevádzkovateľ portálu sincere.sk môže kedykoľvek upraviť ceny, ponuky a množstvo v súlade s internými kritériami (geografická poloha, profil zákazníka, zásoby atď.) pri rešpektovaní už zadaných objednávok/uzavretých zmlúv. Prevádzkovateľovi sincere.sk nemožno uložiť povinnosť udržiavať určitú cenu, len v prípade objednaných produktov; potenciálni kupujúci, ktorí sledujú ponuky, ale nevykonávajú objednávky, nemôžu požadovať inú cenu/nabídku, než ktorá je v danom okamihu zobrazená na stránke www.sincere.sk
7.3.2 Povinnosťou Zákazníka je zabezpečiť, aby údaje boli zadané presne, aby dodávka mohla prebehnúť hladko. Za neúspešnú dodávku z dôvodu uvedenia neúplných alebo nesprávnych údajov nemôže niesť zodpovednosť prevádzkovateľ, len zákazník. Po neúspešnom doručení z dôvodu nesprávnych údajov nemá zákazník nárok na doručenie zdarma, ak opäť požiada o doručenie svojho balíka.
7.3.3 Okamihom, keď prevádzkovateľ sincere.sk potvrdí objednávku v automatickej elektronickej odpovedi, je dátum uzavretia zmluvy na diaľku a prijatie všetkých produktov v objednávke (množstvo a kvalita) prevádzkovateľom Sincere.sk (priamo alebo prostredníctvom subdodávateľov). Prevádzkovateľ portálu sincere.sk má však právo kontaktovať Zákazníka pred doručením objednaných produktov dohodnutými/dostupnými prostriedkami (telefonicky alebo e-mailom), aby mu osobne potvrdil identifikačné a doručovacie údaje v objednávke. Zákazník akceptuje, že prevádzkovateľovi sincere.sk nemôže byť zaviazané dodať objednávku, ktorá nebola potvrdená podľa vyššie uvedených podmienok.
7.3.4 Prevádzkovateľ sincere.sk môže jednostranne ukončiť a automaticky odvolať objednávky zákazníka, a to aj bez predchádzajúceho oznámenia zákazníkovi, aniž by k tomu bola akákoľvek časť záväzku alebo aniž by ktorýkoľvek z nich mal právo na náhradu v nasledujúcich prípadoch:
- banka, ktorá kartu vydala, odmietne kartu zákazníka, prevod alebo platbu online;
2. spracovateľ kreditnej karty schválený prevádzkovateľom sincere.sk zneplatní prevod v prípade online prevodu;
3. doručovacie údaje uvedené Zákazníkom (adresa, kontaktné údaje) na webových stránkach sú neúplné alebo nesprávne;
4. Zákazník spôsobí/môže spôsobiť škodu akéhokoľvek druhu prevádzkovateľovi webu sincere.sk a/alebo jeho partnerom na webe;
5. viac ako dve po sebe nasledujúce neúspešné dodávky;
6. z iných objektívnych dôvodov.
7.3.5 V prípade, že Zákazník je fyzická osoba (“Spotrebiteľ”) a zruší predplatenú objednávku, ktorá bola uhradená potvrdeným bankovým prevodom alebo online a schválená bankou, ktorá kartu vydala, prevádzkovateľ sincere.sk vráti sumu do 14 dní od okamihu, keď sa o tejto skutočnosti dozvedel prevádzkovateľ Sincere.sk, za podmienky, že dodané tovary zahrnuté v stornovaní boli spotrebiteľom vrátené do prevádzkarne Sincere v pôvodnom stave. Na výslovnú žiadosť zákazníka možno sumu použiť na nákup iného produktu a rozdiel doplatiť na základe vyúčtovania.
7.3.6 V prípade, že niektoré alebo všetky produkty chýbajú v objednávke uhradenej vopred fyzickou osobou (ďalej len „Spotrebiteľ“) (potvrdeným bankovým prevodom alebo online platbou kartou), z dôvodov nezávislých na vôli prevádzkovateľa upřímného .unas.hu, oznámi to prevádzkovateľ sincere.sk Zákazníkovi v okamihu, keď sa o tom dozvie, a nariadi vrátenie vopred zaplatenej sumy maximálne do 14 dní od upozornenia Zákazníka.
7.3.7 Objednávky, ktoré už boli odoslané spoločnosti Sincere, je možné na žiadosť zákazníka v obmedzenom rozsahu upraviť len v nasledujúcich prípadoch. Ak si zákazník praje urobiť zmeny, do 30 minút od zadania objednávky, telefonicky alebo zaslaním e-mailu na adresu [email protected] s jasným uvedením čísla objednávky:
- Zákazník zvyšuje množstvo už objednaného produktu, ak je produkt v čase dopytu dostupný na webových stránkach.
2. Úprava doručovacej adresy.
3. Úprava spôsobu platby.
4. Zmeny fakturácie: Vaše fakturačné údaje budú upravené pred vystavením faktúry. Prevádzkovateľ nemôže po vystavení faktúry meniť fakturačné údaje! Uveďte prosím svoju potrebu firemnej faktúry vyplnením príslušných údajov do poľa Zadajte fakturačnú adresu na platobnej stránke. Vystavené faktúry nie je možné upravovať, s výnimkou opráv fakturačných údajov, ktoré vznikli chybou prevádzkovateľa.
5. Omeškanie dodávky prekračuje maximálnu dodaciu lehotu o štyri týždne. V tomto prípade upúšťame od 30minútového časového limitu na úpravu.
7.3.8 Pri každej odoslanej objednávke musí Zákazník skontrolovať a prijať podmienky zmluvy.
7.3.9. Ak sa aj napriek všetkému úsiliu Prevádzkovateľa na webe zobrazí chybná cena, najmä s ohľadom na zjavne chybnú, napr. sa výrazne líši od všeobecne známej, všeobecne uznávanej alebo odhadovanej ceny produktu, vrátane nápadného hodnotového nepomeru, ako aj ceny HUF “0” alebo HUF “1”, ktorá sa môže objaviť v dôsledku systémovej chyby, potom Poskytovateľ služby nie je povinný dodať produkt za nesprávnu cenu, ale môže ponúknuť dodanie za správnu cenu, s vedomím, že zákazník môže produkt prijať alebo od svojho zámeru nákupu upustiť. Zákazník má právo na toto právo odstúpiť bez udania dôvodov.
7.4. Vykonajte objednávku telefonicky
Zákazník/člen nemôže vykonať objednávku telefonicky. Objednávky prijímame na webových stránkach, osobne v našom showroome a e-mailom.
7.5. Plnenie zmluvných podmienok
7.5.1 Od 4. decembra 2018 budú produkty predávané na našich stránkach zákazníkom doručované formou predaja na diaľku. Objednávku si môžete vyzdvihnúť na našom výdajnom mieste, o ktorom sa dozviete v našich dodacích podmienkach. Predávajúci je prevádzkovateľom sincere.sk s nasledujúcimi identifikačnými údajmi: DIČ: 26532066-2-42 Sincere Kereskedelmi és Szolgáltató Kft..
7.5.2 Prevádzkovateľ sincere.sk v súlade s platnou legislatívou vystaví a zašle Zákazníkovi v elektronickej podobe všetky potrebné doklady, ktoré preukazujú nákup produktov/služieb. Ak tak neurobíte, neodkladne informujte náš zákaznícky servis na e-mailovú adresu [email protected].
7.5.3 Prevádzkovateľ sincere.sk pomáha informovať Zákazníka o aktuálnom stave plnenia objednávky zasielaním oznamovacích e-mailov na ním uvedenú e-mailovú adresu.
7.5.4 Zmluvy, ku ktorým sú priložené doklady o doručení na dobierku zákazníkovi od prevádzkovateľa sincere.sk, sa stávajú uzavretou zmluvou.
7.5.5 Zmluva sa uzatvára na dobu určitú. Toto sa považuje za ukončené okamihom, keď strany splnia vzájomné povinnosti definované týmto dokumentom.
7.5.6 V prípade, že sa vyskytnú nezrovnalosti medzi zoznamom dodaných produktov (na stiahnutie z používateľského účtu) a obsahom balíka, je Zákazník povinný informovať prevádzkovateľa sincere.sk a kuriéra (ak určenie sa vykonáva za jeho prítomnosti) ) ihneď, najneskôr však do 24 hodín od prijatia balíka, telefonicky alebo e-mailom na [email protected] s priloženou podrobnou dokumentáciou (foto, vysvetlenie a pod.).
7.6. Prepravné podmienky
7.6.1 Produkty objednané z sincere.sk sú doručované kuriérnou službou, ktorej náklady sú nasledujúce:
- Celková hrubá suma dopravného je 1 790 HUF za 0 – 3 kg, 2 490 HUF za 3,1 – 10 kg, 3 490 HUF za 10,1 – 25 kg, 7 490 HUF za 25,1 – 50 kg a 50 , pre produkty s hmotnosťou -100 kg, 14 990 HUF v rámci Maďarska. V prípade produktov nad 100 kg posielame zákazníkovi e-mailom jedinečnú ponuku na základe hmotnosti nákladu, miesta a spôsobu doručenia.
2. Pre zahraničné dodanie platí individuálne kalkulovaná ponuka, ktorú zašleme Zákazníkovi písomne.
3. Manipulačné náklady (ochranné a obalové materiály, ďalšie náklady na krehké, ťažké, rôzne veľké výrobky). Všetky manipulačné náklady sú účtované a sú k dispozícii Zákazníkovi v momente zadania objednávky v závislosti od produktov v objednávke (veľkosť, hmotnosť, použité materiály). Pomocou interných ukazovateľov odhaduje prevádzkovateľ portálu Sincere.sk náklady na doručenie, ktoré zákazník výslovne akceptuje zadaním objednávky, bez ohľadu na údaje použité na určenie ceny. Zákazník tak nemôže požadovať nižšiu cenu doručenia na základe vlastnej kontroly hmotnosti alebo merania.
7.6.2 Predpokladaná doba dodania objednávky je uvedená na našej stránke Dodacie podmienky a v tomto dokumente. V prípade objednávky viacerých produktov rozhoduje najdlhšia dodacia lehota. Termín dodania môže byť ovplyvnený nasledujúcimi faktormi:
- odovzdanie tovaru od dodávateľa do prevádzkarne a skladu prevádzkovateľa sincere.sk
- doba spracovania v prevádzkarni dodávateľa a prevádzkovateľa sincere.sk,
- počet pracovných dní v príslušnom mesiaci,
- oa počet objednaných produktov a doba ich spracovania atď.
Celá dodacia lehota sa môže oneskoriť kvôli dlhodobejšiemu produktu, to znamená, že zákazník akceptuje, že naskladanie viacerých produktov do jednej objednávky môže oneskoriť dodávku až do konečného termínu. Niekoľko produktov obsiahnutých v objednávke môže byť doručených v rôzne dni, prípadne s rôznymi kuriérnymi službami.
Dodávky sú spravidla realizované v dohodnutej lehote (zvyčajne sa pohybuje medzi 2 pracovnými dňami a 6 týždňami) a zákazník sa môže na dodávku kedykoľvek opýtať. V prípade, že doručenie produktu bude trvať dlhšie ako vyššie uvedená lehota, bude prevádzkovateľ sincere.sk Zákazníka neodkladne informovať e-mailom a ponúkne dve možnosti: Zákazník môže objednávku/produkt zrušiť písomne alebo prijať navrhovaný nový spôsob doručenia. V prípade, že platba bola vykonaná vopred, budú zaplatené sumy v súlade s ustanoveniami zákona vrátené v plnej výške do 14 dní odo dňa zrušenia.
7.6.3 Za určitých podmienok môže prevádzkovateľ portálu Sincere.sk ponúkať bezplatné doručenie. Táto ponuka sa nevzťahuje na manipulačný poplatok, ktorý je splatný samostatne. Ponuky sú oznámené Zákazníkovi a sú považované za akceptované v momente objednávky.
7.6.4 Odoslanie Multicolet: Aby sa zabezpečilo, že malé a krehké produkty nebudú poškodené a skráti sa dodacia lehota, môže prevádzkovateľ sincere.sk využiť službu MultiColet, podľa ktorej možno objednávku odoslať v niekoľkých samostatné zásielky pre zákazníka za príplatok bez školenia (v rôzne dni). Prevádzkovateľ sincere.sk negarantuje, že vaša objednávka dorazí v jednom balíku, ale nebudú účtované žiadne ďalšie náklady na dopravu. Za balenie a spôsob doručenia produktov zodpovedá prevádzkovateľ Sincere.sk, rešpektuje svoju povinnosť dodať objednávku včas a bez závad.
7.7 Sprievodca kvalitou a zárukou
7.7.1 Záruka na príslušenstvo
Zákazník môže uplatniť reklamáciu v súlade s ustanovením zákona V z roku 2013 o občianskom zákonníku. Počas 2-ročnej premlčacej doby od dátumu prevzatia môžete uplatniť svoje záručné nároky na vady výrobku, ktoré existovali už v čase odovzdania výrobku. Po uplynutí dvojročnej premlčacej doby už zákazník nemôže uplatňovať svoje práva zo záruky na príslušenstvo. V prípade zákazníka s daňovým číslom možno reklamáciu uplatniť v premlčacej lehote 1 roku od dátumu prevzatia.
Zákazník môže požadovať opravu alebo výmenu, ak nie je splnenie zvoleného požiadavku nemožné alebo by to spoločnosti Sincere Kft. spôsobilo neúmerné dodatočné náklady. Ak nemôže spoločnosť Sincere Kft. vykonať opravu alebo výmenu, môže zákazník požadovať primerané dodanie náhrady alebo môže zákazník závadu do dohodnutej výšky opraviť alebo ju nechať opraviť niekým iným. Zákazník je povinný informovať zákazníka o závade neodkladne po jej zistení, najneskôr však do jedného (1) mesiaca od zistenia závady. Ak spoločnosť Sincere Kft. jednoznačne preukáže, že vada produktu vznikla až po jeho odovzdaní zákazníkovi, nie je povinná jej námietku uznať. Po šiestich mesiacoch od dokončenia sa však dôkazné bremeno obracia, tj. v prípade sporu musí zákazník preukázať, že vada existovala už v čase odovzdania.
7.7.2 Záruka na produkt
Záruka na výrobok môže vzniknúť len v prípade vady hnuteľnej veci. Zákazník môže v tomto prípade požadovať opravu alebo výmenu vadného výrobku len do dvoch rokov od uvedenia výrobku na trh výrobcom. Výrobok sa považuje za vadný, ak nespĺňa akostné požiadavky platné v čase uvedenia na trh alebo ak nemá vlastnosti popísané výrobcom. Zákazník je povinný preukázať vadu výrobku v prípade reklamácie výrobku. Kvôli tej istej závade nemožno súčasne uplatniť reklamáciu záruky na príslušenstvo a reklamáciu produktu.
7.7.3 Záruka
151/2003 o povinnej záruke na niektoré predmety dlhodobej spotreby vo vzťahu k povinnej záruke na niektoré predmety dlhodobej spotreby. (IX. 22.) Nariadenie vlády a 270/2020 (VI.12.) Nariadenie vlády obsahujú nariadenia. Rozsah vyhlášok sa vzťahuje len na nové výrobky predávané v Maďarsku a uvedené v prílohe vyhlášky.
7.7.3.1 Záručná doba:
1.a) 1 rok v prípade predajnej ceny 10 000 HUF, ale nepresahujúcej 100 000 HUF,
2.b) 2 roky v prípade predajnej ceny vyššej ako 100 000 HUF, ale nepresahujúcej 250 000 HUF,
3.c) 3 roky nad predajnou cenou 250 000 HUF.
Nedodržanie týchto lehôt – s výnimkou odseku 7.7.3.4 – má za následok stratu práv.
7.7.3.2 Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania spotrebného tovaru spotrebiteľovi, alebo ak uvedenie do prevádzky vykoná spoločnosť alebo jej zástupca.
7.7.3.3 Uvedie-li spotrebiteľ spotrebný tovar do prevádzky po viac ako šiestich mesiacoch od odovzdania, je dňom začiatku záručnej doby deň odovzdania spotrebného tovaru.
7.7.3.4 Dojde-li k oprave spotrebného tovaru, predlžuje sa záručná doba odo dňa odovzdania k oprave o dobu, počas ktorej spotrebiteľ nemohol pre vadu spotrebiteľský výrobok užívať k určenému účelu.
Prevádzkovateľ manaker.hu je zbavený záručnej povinnosti len v prípade, že preukáže, že príčina chyby vznikla po plnení. Z dôvodu tejže chyby nemôže Zákazník súčasne uplatniť svoj záručný nárok na záruku na príslušenstvo a/alebo na výrobok.
7.7.4 Vyřizování reklamací
Stížnosť je jakákoli individuální žádost nebo stížnost podaná písemně stěžovatelem ohledně chování, činností nebo opomenutí provozovatele sincere.sk nebo osoby jednající jménem nebo ve prospěch provozovatele sincere.unas. hu, která přímo souvisí s poskytováním služby. Za reklamaci se nepovažuje, pokud je provozovatel portálu Sincere.sk požádán o obecné informace nebo upřesnění týkající se jeho provozu, jeho činnosti nebo konkrétní záležitosti.
Možnost podat stížnost:
- jakýkoli zákazník, který má smluvní vztah s provozovatelem sincere.sk;
- zástupce jednající jménem a jménem Zákazníka na základě platné plné moci;
- stejně jako fyzická osoba, právnická osoba nebo obchodní společnost bez právní subjektivity, která namítá postup provozovatele portálu sincere.sk nikoli ve vztahu ke konkrétní službě, ale ve vztahu k jiným činnostem souvisejícím se službami, které poskytuje (např. reklama, reklama atd.) .
Způsob podání stížnosti je elektronickou poštou na e-mailovou adresu: [email protected]
S ohledem na elektronickou obchodní činnost provozovatele sincere.sk a poskytování služeb souvisejících s informační společností je stěžovatel oprávněn podat stížnost pouze písemně.
Stížnost musí obsahovat následující:
- jméno, adresu a e-mailovou adresu stěžovatele;
- název Produktu, kterého se Stížnost týká;
- stručný popis Reklamace;
- uvedení konkrétního požadavku stěžovatele;
- přesné datum přijetí reklamace;
- způsob přijetí reklamace;
- popis řešení a jméno osoby odpovědné za realizaci (pokud je reklamace vyřízena ihned)
- fotografie a další doklady k prokázání reklamace
Společnost Sincere Kft. je povinna příchozí reklamace písemně zaznamenat do reklamačního protokolu (dále jen „zápis“).
Zápis obsahuje jméno a adresu stěžovatele; čas a způsob uplatnění reklamace; podrobný popis stížnosti spotřebitele, seznam dokumentů, dokladů a jiných důkazů předložených spotřebitelem; vyjádření provozovatele sincere.sk k jeho postoji k reklamaci Zákazníka.
Písemná Stížnost podaná Stěžovatelem bude posouzena a vyhodnocena provozovatelem portálu sincere.sk a nejpozději do třiceti dnů (30 dnů) Stěžovateli písemně odpoví na Stěžovatelem uvedenou kontaktní adresu a odůvodní svůj postoj. . Provozovatel portálu sincere.sk musí uchovávat kopii odpovědi a protokol o stížnosti po dobu pěti let (5 let) a na požádání je předložit kontrolním orgánům.
Pokud stěžovatel v odpovědním dopise přijme řešení navržené provozovatelem sincere.sk, provozovatel upřímně.unas.hu neprodleně, nejpozději však do 48 hodin, přijme opatření k odstranění reklamace, v opačném případě informuje Stěžovatel jeho opravné prostředky.
Provozovatel Reklamaci zamítne, pokud je
- neopodstatněný;
- předložen neúplně;
- nedodržuje tyto Podmínky a Fgytv. pojmových náležitostí Reklamace definovaných v odst. (2) § 17/A.;
- nepředložil určený Stěžovatel.
Provozovatel sincere.sk je povinen informovat Stěžovatele v odpovědním dopise i v případě zamítnutí Stížnosti.
PRÁVNÍ PROSTŘEDKY
Případný právní spor z této smlouvy musí být řešen především jednáním a jednáním.
Stěžovatel se může v případě zamítnutí ústně či písemně podané Stížnosti nebo v případě nepřiměřeného vyřízení Stížnosti obrátit jednak na níže uvedené orgány:
NÁRODNÍ ORGÁN PRO OCHRANU SPOTŘEBITELE
- Adresa: 1088 Budapešť, József krt. 6.
- Poštovní adresa: 1428 Budapešť, PF: 20.
- Centrální telefonní číslo: +36 1 459 4800
- Číslo faxu: +36 1 210 4677
SMÍRČÍ RADA
V postupu smírčí rady do smírčí rady působící v rámci Budapešťskej obchodnej a priemyselnej komory.
PESTI KÖZPONTI KERÜLETI BÍRÓSÁG
Strany si prajú svoje spory vyplývajúce zo zmluvy riešiť zmierlivou cestou. Ak to nepovedie k výsledku, potom – ak súd so sídlom v Budapešti bude konať na základe ustanovení procesného práva – bude mať výlučnú právomoc Ústredný okresný súd v Pešti, ak je príslušný na rozhodovanie Ústredného okresného súdu v Pešti. právny spor.
7.8. Podmienky pre odstúpenie od zmluvy a spôsob vrátenia produktu
Ustanovenia tohto bodu sa vzťahujú len na fyzické osoby konajúce mimo rámca svojho povolania, povolania alebo podnikania, ktoré nakupujú, objednávajú, prijímajú, používajú, používajú tovar, ako aj na príjemcov obchodných oznámení a ponúk súvisiacich s tovarom (ďalej len “Zákazník”).
7.8.1 Sincere.sk Zákazníci môžu vrátiť produkty zakúpené v internetovom obchode a majú nárok na vrátenie celej sumy, ktorú za ne zaplatili v nasledujúcich prípadoch:
1.produkty sú vážne poškodené, a preto sú nevhodné;
2. dodané produkty sa líšia (detaily, množstvo atď.) od zadanej objednávky;
3. produkty vykazujú výrobné vady
7.8.2 Zákazník má možnosť vybrať si produkty na vrátenie z jednej alebo viacerých objednávok, pri ktorých je stanovená lehota 14 dní. V prípade, že Zákazník využije inú kuriérnu službu alebo iný spôsob doručenia (poštový, osobný), platia príslušné ustanovenia o ochrane spotrebiteľa.
7.8.3 Pred koncom garantovanej lehoty na odstúpenie od zmluvy (14 dní) pri online nakupovaní zákazník informuje prevádzkovateľa sincere.sk o svojom úmysle odstúpiť od zmluvy. Zákazník za týmto účelom urobí písomné jasné vyhlásenie, ak možno na formulári Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy, o svojom úmysle odstúpiť od zmluvy na adresu [email protected].
7.8.4 Zákazník, ktorý informoval prevádzkovateľa sincere.sk v súlade s článkom 7.8.3, je zodpovedný za vrátenie produktov, na ktoré odkazuje, a ich odovzdanie prevádzkovateľovi sincere.sk alebo osobe ním poverenej (spravidla kuriérnej službe), bez zbytočného odkladu, najviac do 14 kalendárnych dní od oznámenia zámeru zrušiť. Termín sa považuje za dodržaný, ak Zákazník vráti produkt pred uplynutím 14-dňovej lehoty, počas ktorej zabezpečuje a preberá zodpovednosť za ochranu produktu počas prepravy.
7.8.5 Zákazník sincere.sk nesmie vracať zakúpené produkty a/alebo nemôže požadovať žiadnu náhradu/kompenzáciu v nasledujúcich prípadoch:
7.8.5.1 Ak dátum požadovanej žiadosti o vrátenie v prípadoch predpísaných v čl. 7.8.1 presiahne dátum 7.8.2 uvedený v článku, 14 dní od dňa doručenia zmluvy.
7.8.5.2 Ak je produkt vrátený v niektorom z prípadov uvedených v článku 7.8.1 a produkt nie je v rovnakom stave, v akom bol dodaný, vrátane sprievodných dokumentov a dielov uvedených v montážnom návode.
7.8.5.3 Ak je produkt vyrobený na základe nápadu predloženého zákazníkom alebo je prispôsobený.
7.8.5.4 V prípade, že je objednaný a dodaný produkt zapečatený, nemožno ho vrátiť zo zdravotných alebo hygienických dôvodov, ak ho zákazník otvoril (tieto produkty sú označené a zobrazené ako nevratné produkty).
7.8.5.5 Ak sú objednané a dodané produkty, ktoré sú vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľné od ostatných prvkov.
7.8.5.6 Ak zákazník nie je považovaný za spotrebiteľa, teda osobu, ktorá koná v rámci svojho povolania, samostatného povolania alebo podnikateľskej činnosti.
7.8.6 V prípade, že zákazník odstúpi od zmluvy uzavretej on-line, vráti mu prevádzkovateľ portálu sincere.sk zaplatenú sumu za všetok tovar, a to bez zbytočného odkladu a v každom prípade od dňa doručenia oznámenia o zámere. odstúpiť podľa článku 7.5.2 a 7.5.3 do 14 dní. Splácanie sa vykonáva formou, ktorá je predmetom dohody medzi klientom a prevádzkovateľom sincere.sk, za podmienky, že klient nebude musieť v dôsledku transakcie platiť žiadnu províziu.
7.8.7 Zákazník môže vrátiť zakúpené produkty a zrušiť nákup len na základe tejto zmluvy. Nárok na časť kúpnej ceny produktov máte len v prípade, že sú v stave, ktorý znižuje ich recyklačnú hodnotu (chýbajú doklady, sú vrátené v zmontovanom stave alebo z iných dôvodov, ktoré ovplyvňujú pôvodný produkt).
7.8.8 Zákazník je povinný uhradiť primerané náklady spoločnosti, ak spotrebiteľ uplatní svoje právo na výpoveď po začatí plnenia.
7.8.9. V prípade chybného plnenia je zákazník povinný bezodkladne – najneskôr do 48 hodín od doručenia – informovať prevádzkovateľa sincere.sk, ktorý ponesie všetky dodatočné finančné náklady spojené s výmenou chybných dielov.
7.8.10 Ak zákazník zruší svoju objednávku po chybnou plnení a odmietne možnosť identickej výmeny, je povinný znášať náklady na vrátenie produktu.
7.8.11 Ak zákazník preukázateľne vyskúšal produkt v Upřímnom showroomu (1044 Budapešť, Váci út 40. 5. budova II. poschodie) a následne si ho na mieste osobne zakúpil, alebo požiadal o objednávku pracovníka Upřímného Kft. materiálu daného produktu / bez ohľadu na jeho farbu -, tak nebolo 14-dňové právo na odstúpenie od zmluvy priznané.
7.8.12. Ak zákazník preukázateľne vyskúšal/prezrel si produkt v Upřímnom showroomu (1044 Budapešť, Váci út 40. 5. budova II. poschodie) a následne ho zakúpil, v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy.
7.9 Upřímne kupóny
7.9.1 Prevádzkovateľ sincere.sk môže poskytnúť kupóny, ktoré možno odpočítať od celkovej sumy, a tiež upraviť spôsob ich preplatenia, bez toho, aby zákazníci mohli požadovať náhradu z dôvodu ukončenia alebo zrušenia ich platby. Vo všetkých prípadoch je súčasťou kupónu oprávňujúca zľava a jedinečný identifikátor, ktorý je nutné zadať pri platbe na webe www.sincere.sk a možno ho použiť len na nákup produktov na webe sincere.sk.
7.9.2 Propagačné kupóny sú dostupné na základe nasledujúcich kritérií:
7.9.2.1 Ponuka kupónov za vernosť zákazníkov alebo iné kompenzačné aktivity: Prevádzkovateľ sincere.sk informuje svojich zákazníkov e-mailom, ak prijatý kupón získa za určitú výhodu alebo ako kompenzáciu za oneskorené alebo zrušené produkty. Pri platbe na Pokladni musí zákazník kupón aktivovať pomocou jedinečného identifikátora uvedeného na kupóne.
7.9.3 Doba platnosti (použitia) kupónov Upřímny je obmedzená. Upřímne kupóny možno použiť na prvú objednávku a sú automaticky odpočítané zadaním kódu kupónu. Upřímne kupóny staršie ako 6 mesiacov sú automaticky mazané a miznú z užívateľského účtu Kupujúceho. Zľavy nie je možné zmeniť na HUF a nie je možné ich využiť nikde inde, len na www.sincere.sk. Kupóny možno použiť len v užívateľskom účte, pre ktorý boli konkrétne vystavené, nie je možné ich prevádzať na iné užívateľské účty a nie je ich možné použiť pre nákupy iných zákazníkov.
7.9.4 V prípade odhalenia podvodu v procese získavania a používania kupónov si prevádzkovateľ portálu Sincere.sk vyhradzuje právo jednostranne zrušiť všetku distribúciu a použitie kupónov Upřímny, bez toho, aby užívateľ mal nárok na kompenzáciu resp. požadovať protihodnotu príslušného kupónu.
7.9.5 V prípade článku 7.9.1, keď sú produkty úplne alebo čiastočne zaplatené kupónom, nemožno vrátenú sumu previesť na bankový účet uvedený zákazníkom, ale v prípade vrátenia produktov budú kupóny v rovnakej hodnote budú opätovne vydané a len www.sincere.sk je môžete použiť pre ďalšie nákupy.
7.10.1.3 Ak zákazník uplatní právo na odstúpenie od zmluvy do 14 dní, darčeková maska musí byť vrátená nepoužitá, v pôvodnom, neotvorenom obale. Ak bude darčeková maska po použití vrátená, alebo nebude vrátená s objednaným produktom, bude kúpna cena masky predávajúcim odpočítaná z vrátenia kúpnej ceny produktu. Nákupná cena masky je br. 1490 HUF.
7.10.1.4 Predávajúci (Sincere Kft.) môže voliteľne zaslať darčekovú masku spolu s balíčkom alebo klasickou poštou do 10 pracovných dní od zadania objednávky.
7.10.1.5 Spoločnosť Sincere Kft. vyhlasuje, že nepreberá žiadnu zodpovednosť za doručenie darčekovej masky zaslanej poštou. Doručovanie pošty je výhradne v kompetencii Magyar Posta Zrt.
- Csalás gyanúja
8.1 Prevádzkovateľ sincere.sk nikdy nepožaduje od svojich zákazníkov alebo členov informácie týkajúce sa dôverných údajov, ako sú faktúry/kreditné karty alebo osobné heslá, žiadnymi komunikačnými prostriedkami (telefón/SMS/e-mail/atď.).
8.2 Zákazník/člen preberá plnú zodpovednosť, ak svoje dôverné údaje sprístupní tretej strane.
8.3 Prevádzkovateľ sincere.sk sa zriekne akejkoľvek zodpovednosti v prípade, že člen/zákazník bude poškodený treťou osobou, ktorá tvrdí, že je zamestnancom prevádzkovateľa sincere.sk, ale zastupuje jeho záujmy, avšak nepreukázateľne.
8.4 Zákazník alebo člen informuje prevádzkovateľa sincere.sk o jednotlivých experimentoch a testoch na ktoromkoľvek kontaktnom mieste.
8.5 Prevádzkovateľ sincere.sk nepodporuje SPAM (nevyžiadanú poštu). Každý člen/zákazník, ktorý na webe výslovne zverejní svoju e-mailovú adresu, môže svoj pridružený zákaznícky účet kedykoľvek zrušiť.
8.6 Komunikácia zahájená prevádzkovateľom sincere.sk (napr. e-mail) obsahujú úplné a presné identifikačné údaje alebo kontaktné údaje odosielateľa v čase prenosu obsahu.
8.7 Nasledujúce ciele by mali byť považované za pokusy o podvod proti prevádzkovateľovi webu/obsahu a/alebo úprimné.unas.hu. Prevádzkovateľ sincere.sk si vyhradzuje právo začať trestné konanie proti osobe alebo osobám, ktoré sa pokúsili (pokúsili) alebo dosiahli (dosiahli) tento cieľ:
8.7.1 pristupovať k akýmkoľvek údajom iného člena/zákazníka prostredníctvom účtu alebo akýmkoľvek iným spôsobom.
8.7.2 zmena alebo úprava obsahu webovej stránky alebo akéhokoľvek obsahu listu zaslaného zákazníkovi/členovi prevádzkovateľom sincere.sk.
8.7.3 ovplyvňovanie výkonu servera/serverov, na ktorých web beží.
8.7.4 umožniť akejkoľvek tretej strane, ktorá nemá potrebné zákonné oprávnenie, akýmkoľvek spôsobom sprístupniť alebo čítať obsah zaslaný prevádzkovateľom sincere.sk členovi/zákazníkovi, ak táto osoba nie je oprávneným adresátom.
8.8 Podľa článku 7.9 je získavanie kupónov Upřímny prostredníctvom falošného účtu (s použitím iných ako skutočných mien, viac účtov rovnakého užívateľa alebo identity iných osôb) považované za pokus o podvod a bude mať za následok zrušenie získanej výhody, zablokovanie prístupu na webovú stránku a nahlásenie príslušným orgánom.
- Obmedzenie zodpovednosti
9.1 Prevádzkovateľ sincere.sk nemôže byť žiadnym spôsobom zodpovedný za člena/zákazníka, ktorý používa webové stránky alebo obsah iným spôsobom, ako je definovaný v rámci článkov Všeobecných obchodných podmienok.
9.2 V prípade, že člen/zákazník považuje, že obsah zaslaný prevádzkovateľom sincere.sk akýmkoľvek spôsobom porušuje autorské alebo iné práva, môže kontaktovať prevádzkovateľa sincere.sk pre podrobnosti, a to na základe čo je popísané v kontakte na e-mailovej adrese [email protected], aby sa prevádzkovateľ sincere.sk mohol rozhodnúť so znalosťou skutočnosti.
9.3 Prevádzkovateľ sincere.sk nezaručuje prístup k webovým stránkam alebo službám pre člena alebo zákazníka, ak zákazník neurobí kroky v procese registrácie prostredníctvom stránky, a nepovoľuje sťahovanie a čiastočné a/alebo úplné úpravy obsahu, čiastočnú alebo úplnú reprodukciu obsahu, kopírovanie alebo využívanie akéhokoľvek obsahu akýmkoľvek iným spôsobom, odovzdávanie akéhokoľvek obsahu, ku ktorému existuje, a/alebo získaný prístup na základe užívateľskej zmluvy, akejkoľvek tretej strane bez predchádzajúceho písomného súhlasu prevádzkovateľa portálu sincere.sk.
9.4 Prevádzkovateľ sincere.sk neodpovedá za obsah, kvalitu alebo povahu webových stránok, na ktoré sa možno dostať prostredníctvom odkazov v obsahu, bez ohľadu na povahu odkazov. Majitelia týchto stránok nesú plnú zodpovednosť za tieto stránky.
9.5 Prevádzkovateľ sincere.sk je zbavený akejkoľvek zodpovednosti voči členovi alebo zákazníkovi, ak sú webové stránky a/alebo obsah prenášané akýmkoľvek spôsobom (elektronicky, telefonicky atď.) prostredníctvom webových stránok, e-mailu alebo zamestnancom spôsobí škodu akéhokoľvek druhu členovi, zákazníkovi a/alebo akejkoľvek tretej strane zapojenej do prenosu obsahu.
9.6 Prevádzkovateľ sincere.sk neponúka žiadnu priamu ani nepriamu záruku, že:
- 9.6.1 služba bude vyhovovať potrebám zákazníka
- 9.6.2 služba bude neprerušovaná, zabezpečená a bez akýchkoľvek chýb
- 9.6.3 produkty/služby získané zdarma alebo zaplatené službou budú spĺňať požiadavky alebo očakávania zákazníka
9.7 Z nákupov, špeciálnych ponúk, nákupných akcií, reklamy alebo akéhokoľvek typu vzťahu/vzťahu/transakcie/spolupráce atď. medzi zákazníkom alebo členom a kýmkoľvek, kto vykoná priame alebo nepriame nákupy prostredníctvom webovej stránky. (nevyčerpávajúci zoznam) nemôžu manažéri, správcovia a/alebo vlastníci webových stránok niesť zodpovednosť za výsledné podmienky alebo ich dôsledky v medziach ustanovení Všeobecných obchodných podmienok.
- Nečakané a neočakávané udalosti
10.1 S výnimkou prípadov, keď nie je výslovne uvedené inak, nenesie žiadna zo strán uzavretej a trvajúcej zmluvy zodpovednosť za úplné alebo čiastočné, predčasné a/alebo neprimerané nesplnenie niektorej zo svojich povinností vyplývajúcich zo zmluvy, ak bolo nesplnenie zodpovedajúcej povinnosti vopred oznámené, spôsobené nepredvídateľnou udalosťou.
10.2 Zákazník alebo zákonný zástupca zákazníka, ktorý sa odvoláva na vyššie uvedenú udalosť, je povinný bezodkladne a úplne informovať druhú stranu o vzniku udalosti a prijať všetky opatrenia, ktoré má k dispozícii, na zmiernenie následkov udalosti.
10.3 Zákazník alebo zákonný zástupca zákazníka, ktorý sa na vyššie uvedenú udalosť odvoláva, je zbavený plnenia tejto povinnosti len v prípade, že mu v tom udalosť bráni.
10.4 Ak uvedená udalosť neskončí do 15 dní odo dňa jej vzniku, má každá strana právo oznámiť druhej strane ukončenie zmluvy, bez toho, aby ktorákoľvek zo strán mohla od druhej strany požadovať akúkoľvek inú náhradu.
10.5 Zákazník odkazujúci na nepredvídateľnú udalosť musí preukázať nemožnosť splniť svoj záväzok do 30 dní od vzniku udalosti, avšak v rámci čl. 10.3.
10.6 Výnimočne (nie z viny prevádzkovateľa sincere.sk) a v dôsledku náhodnej udalosti (ako je nehoda dodávateľa alebo dodávateľa) sa môže stať, že dodanie produktov nebude možné . V tomto prípade môže zákazník obdržať zľavové kupóny (podľa uváženia prevádzkovateľa portálu sincere.sk a v závislosti na jeho situácii), ktoré možno neobmedzene využiť na nákup produktov na webových stránkach www.sincere.sk, ako je popísané v časti 7.9.
- Priebeh súdneho sporu
11.1 Používanie/návšteva/prezeranie/atď. akéhokoľvek obsahu zaslaného členovi/zákazníkovi prevádzkovateľom webových stránok a/alebo sincere.sk. a/alebo prenosom (elektronickým, telefonickým atď.) vyhlasuje, že súhlasí s „Všeobecnými obchodnými podmienkami“.
11.2 Akékoľvek spory súvisiace s týmito Všeobecnými podmienkami, ktoré môžu vzniknúť medzi členom/klientom a prevádzkovateľom sincere.sk, možno riešiť zmierlivou cestou.
11.3 Akýkoľvek spor, ktorý môže vzniknúť medzi členom/klientom a prevádzkovateľom alebo partnermi sincere.sk, možno vyriešiť zmierlivou cestou. Ak to nebude možné, bude spor riešený príslušným súdom v sídle prevádzkovateľa sincere.sk alebo príslušným súdom na adrese člena/zákazníka v súlade s platnými právnymi predpismi.
- Môžete tiež podať sťažnosť u Národného úradu pre ochranu spotrebiteľa:
- Národný úrad pre ochranu spotrebiteľa
- Adresa: 1088 Budapešť, József krt. 6.
- Poštová adresa: 1428 Budapešť, PF: 20.
- Centrálny telefón: +36 1 459 4800
- E-mail: [email protected]
11.4 Odvolanie na zmierovaciu radu:
Zákazník môže na účel riešenia spotrebiteľského sporu týkajúceho sa kvality, bezpečnosti a aplikácie pravidiel zodpovednosti za výrobok, ako aj uzavretia a plnenia zmluvy začať konanie u zmierovacieho orgánu pôsobiaceho pri príslušnej profesnej komore na základe sídlo prevádzkovateľa. Pri aplikácii pravidiel platných pre zmierovaciu radu je spotrebiteľom aj mimovládna organizácia, cirkev, bytový dom, bytové družstvo, mikropodnik, malý a stredný podnik podľa osobitného zákona, ktorý nakupuje, objednáva, prijíma, používa, využíva tovar alebo obchodné oznámenie či ponuky súvisiace s adresátom tovaru.
- Kontakty na zmierovací výbor v Budapešti:
- 1016, Budapešť, Krisztina krt. 99. III. posch. 310.
- Poštová adresa: 1253 Budapešť, Pf.: 10.
- E-mailová adresa: [email protected]
- Telefón: 06 (1) 488-21-31
11.5 Informujeme používateľov, že im prevádzkovateľ zabezpečuje spoluprácu pri konaní zmierovacej rady pri riešení spotrebiteľského sporu.
11.6 Dovoľujeme si vás tiež informovať, že v prípade spotrebiteľského právneho sporu sa môžete obrátiť na zmierovaciu radu zodpovednú za vaše bydlisko. Zoznam zmierovacích komisií nájdete tu: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
12.Záverečné ustanovenia
12.1 Prevádzkovateľ sincere.sk si vyhradzuje právo vykonávať akékoľvek zmeny týchto ustanovení, ako aj akékoľvek zmeny vlastných webových stránok/štruktúry webových stránok/služieb, ako aj akékoľvek zmeny obsahu, bez predchádzajúceho upozornenia člena alebo zákazníka.
12.2 V rámci ustanovení Všeobecných obchodných podmienok nemôže prevádzkovateľ portálu sincere.sk niesť zodpovednosť za chyby, ktoré sa môžu na webe vyskytnúť z akéhokoľvek dôvodu, vrátane zmien, nastavení atď. vykonaných správcom webu.
12.3 Prevádzkovateľ sincere.sk si v súlade s platnými zákonmi vyhradzuje právo umiestniť reklamné bannery a/alebo reklamy akejkoľvek povahy na akúkoľvek stránku webu.
- Kontakt a ďalšie informácie
13.1 Ak máte akékoľvek otázky, návrhy alebo námietky týkajúce sa sincere.sk, kontaktujte nás na čísle +36 70 770 3237, pondelok až piatok medzi 09:00 a 15:00 alebo e-mailom na adresu [email protected].
13.2 Akékoľvek komentáre, otázky, spätná väzba, nápady, návrhy, iné oznámenia alebo informácie týkajúce sa webových stránok www.sincere.sk, ktoré sa týkajú prevádzky alebo rozvoja webových stránok, zostávajú majetkom prevádzkovateľa webu sincere.sk.