Náš zákaznícky servis môžete kontaktovať na e-mailovej adrese [email protected], na vašu žiadosť sa snažíme odpovedať do 1 pracovného dňa, alebo nás môžete kontaktovať telefonicky na +421918122493.

Zákonná 14 dňová lehota na vrátenie tovaru nadobúda platnosť v deň prevzatia tovaru.Bez dôvodu prijímame žiadosti o vrátenie do 14 kalendárnych dní od dátumu prijatia tovaru. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom, nepoužitom stave a musí obsahovať všetky štítky.Vrátenie tovaru nebude prijaté bez vopred odoslanej žiadosti o vrátenie tovaru na e-mailovú adresu.

Pre spiatočnú adresu prosím kontaktujte zákaznícky servis.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy do 14 dní od doručenia produktu a vráti ho, hradí spätnú prepravu. Spoločnosť SINCERE zodpovedá iba za náklady na spiatočnú dopravu v dôsledku problémov s kvalitou produktu, chýb pri preprave alebo chýbajúcich položiek.

Svoju objednávku môžete sledovať pomocou nasledujúceho odkazu:

PLEASE ENTER HERE THE URL of tracking

Ak pri svojej objednávke nájdete nejaké problémy s kvalitou, kontaktujte nás prosím čím skôr po obdržaní produktu: [email protected]. Nezabudnite nás prosím čo najskôr informovať, aby sme mohli problém vyriešiť a poskytnúť vám najlepšie riešenie.

Po rozbalení vášho nového matraca:

  • Nechajte matrac na dobre vetranom mieste. Odstráňte obal a položte matrac na rovný povrch, ako je rám postele alebo podlaha. Vyhnite sa mokrému alebo vlhkému prostrediu. Čerstvý vzduch pomáha odstrániť všetky nepríjemnézápach v matraci a zabraňuje tvorbe plesní. Otvorte okná v miestnosti alebo použite ventilátor, ktorý pomôže cirkulácii vzduchu.
  • Nechajte matrac „vydýchnuť“ vzduch zachytený počas vákuového balenia. Tento proces môže trvať až 48-72 hodín.

O materiáloch použitých v matraci:

  • V našich matracoch používame len tie najkvalitnejšie materiály, ktoré spĺňajú prísne bezpečnostné normy. Všetky materiály sú certifikované, aby zaručili bezpečné a zdravé používanie.

V súčasnosti nevyrábame matrace podľa individuálnych rozmerov, iba vo veľkých sériách.

Pre bezproblémové vybalenie postupujte podľa nasledujúcich krokov:

  • Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch. Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte. UPOZORNENIE: Nepoškodzujte poťah matraca (použite otvárač, ktorý je súčasťou balenia.)
  • Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 - 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer. Nepoužívajte ho skôr.
  • Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte, nesadajte a neľahajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte.
  • Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti.

Ďalšie tipy

  • Ak matrac chcete použiť neskôr, môžete ho uložiť vo vákuovom obale. Po vybratí z obalu potrebuje viac času, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer.
    Koľko kíl udržia matrace?130 kg/osoba v prípade taštičkového pružinového matraca

    Je však dôležité zvážiť veľkosť matraca.

     

    Kedy môžeme povedať, že je na matraci jamka/matrac je preležaný?

    Ako zistíte, či je váš matrac preležaný?

    Previsnutý matrac môže výrazne znížiť váš komfort spánku a dokonca spôsobiť zdravotné problémy. Je dôležité včas si všimnúť znaky, aby ste mohli podniknúť kroky pred výmenou matraca.

    Čo považujeme za preležanie?

    Matrac sa považuje za preležaný, ak priehlbina presahuje 20 % celkovej hrúbky matraca. Napríklad pri 20 cm matraci hovoríme o jamkách hlbších ako 4 cm.

    Ak si všimnete priehlbinu:

    Zdokumentujte priehlbinu fotografiami. Fotografie by mali jasne zobrazovať rozsah a umiestnenie priehlbiny.

    Koľko rokov je záruka na matrace?

    Na penové matrace sa vzťahuje všeobecná zákonná 2-ročná záruka, na taštičkové pružinové matrace poskytujeme takisto záruku 2 roky

     

Matrace na našej stránke môžu mať menšie rozdiely vo veľkosti, hlavne vo výške matraca. Výška matraca sa musí merať v strede, nie na okraji! Smerodajná odchýlka môže byť +/- 1 cm.

Je dôležité poznamenať, že táto odchýlka nie je výrobnou vadou a nemá vplyv na kvalitu matraca. Matrac je vyrobený z mäkkých a pružných materiálov, ktoré sa pri zaťažení môžu mierne zdeformovať. Táto deformácia slúži na správnu podporu tela a neovplyvňuje pohodlie a životnosť matraca.

Ak ste obdržali zľavový kupón, tu Vám poskytneme podrobný návod, ako tento kupón použiť.

Please enter here the coupon code URL

Otázky týkajúce sa plaby

1.     Z akých spôsobov platby si môžem vybrať?

   ·  Dobierka (u kuriéra GLS) v hotovosti alebo platobnou kartou

2.Môžem zaplatiť kartou kuriérovi?

  • Áno, u kuriéra GLS môžete platiť aj kartou, nielen v hotovosti.

3. Dostal(a) som produkt, ale nebola priložená žiadna faktúra.

       ·  Faktúra bude odoslaná online a automaticky na uvedenú e-mailovú         adresu. Ak faktúra nebola prijatá, skontrolujte, či je zadaná e-mailová adresa  správna. Pre viac informácií kontaktujte náš zákaznícky servis.

Otázky ohľadom doručenia

4. Dostanem oznámenie pred doručením?

    ·  Rozmery preveríme telefonicky pred odovzdaním kuriérovi. V prípade odovzdania zásielky kuriérovi kuriérska služba pošle klientovi email a/alebo SMS.

5.  Môžem požiadať, aby bola moja objednávka doručená v konkrétnom čase?

    · Pri telefonickej konzultácii je možné dohodnúť približný termín, ale presný čas je možné dohodnúť len s kuriérom GLS..

Otázky týkajúce sa doručenia a doručenia až ku dverám

6. Koľko je poplatok za dopravu?

    ·   Momentálne doprava je ZDARMA

7.  Prinesú mi balík až do bytu alebo domu?

    ·  Toto musí byť dohodnuté s kuriérskou službou GLS