Ako dlho trvá, kým dostanem svoju objednávku?

1. Online platba: doba spracovania objednávky: 1-2 pracovné dni, doba doručenia: 3-5 pracovných dní.
2. Dobierka: doba spracovania objednávky: 1-2 pracovné dni, doba doručenia: 3-5 pracovných dní.

Ako kontaktovať zákaznícky servis SINCERE?

Náš zákaznícky servis môžete kontaktovať na e-mailovej adrese [email protected], na vašu žiadosť sa snažíme odpovedať do 1 pracovného dňa, alebo nás môžete kontaktovať telefonicky na +421918122493.

Zásady pre vrátenie produktu

Zákonná 14 dňová lehota na vrátenie tovaru nadobúda platnosť v deň prevzatia tovaru.Bez dôvodu prijímame žiadosti o vrátenie do 14 kalendárnych dní od dátumu prijatia tovaru. Vrátený tovar musí byť v pôvodnom, nepoužitom stave a musí obsahovať všetky štítky.Vrátenie tovaru nebude prijaté bez vopred odoslanej žiadosti o vrátenie tovaru na e-mailovú adresu. Pre spiatočnú adresu prosím kontaktujte zákaznícky servis.

Kto platí náklady na vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy alebo podaní reklamácie?

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy do 14 dní od doručenia produktu a vráti ho, hradí spätnú prepravu. Spoločnosť SINCERE zodpovedá iba za náklady na spiatočnú dopravu v dôsledku problémov s kvalitou produktu, chýb pri preprave alebo chýbajúcich položiek.

Ako sledovať moju objednávku?

Svoju objednávku môžete sledovať pomocou nasledujúceho odkazu:
https://sincere.sk/apps/parcelpanel

Ako nahlásim problém s kvalitou?

Ak pri svojej objednávke nájdete nejaké problémy s kvalitou, kontaktujte nás prosím čím skôr po obdržaní produktu: [email protected]. Nezabudnite nás prosím čo najskôr informovať, aby sme mohli problém vyriešiť a poskytnúť vám najlepšie riešenie.

Ako mám postupovať v prípade, že môj matrac má po rozbalení nepríjemnú vôňu?

Po rozbalení vášho nového matraca:
• Nechajte matrac na dobre vetranom mieste. Odstráňte obal a položte matrac na rovný povrch, ako je rám postele alebo podlaha. Vyhnite sa mokrému alebo vlhkému prostrediu. Čerstvý vzduch pomáha odstrániť všetky nepríjemné zápachv matraci a zabraňuje tvorbe plesní. Otvorte okná v miestnosti alebo použite ventilátor, ktorý pomôže cirkulácii vzduchu.
• Nechajte matrac „vydýchnuť“ vzduch zachytený počas vákuového balenia. Tento proces môže trvať až 48 hodín.
O materiáloch použitých v matraci:
• V našich matracoch používame len tie najkvalitnejšie materiály, ktoré spĺňajú prísne bezpečnostné normy. Všetky materiály sú certifikované, aby zaručili bezpečné a zdravé používanie.

Je možné si u Vás objednať matrac na mieru?

V súčasnosti nevyrábame matrace podľa individuálnych rozmerov, iba vo veľkých sériách.

Prečo nemôžem matrac využívať hneď po rozbalení?

Pre bezproblémové vybalenie postupujte podľa nasledujúcich krokov:
• Uložte balenie na rošt alebo vodorovný povrch. Vákuový obal opatrne nastrihnite a odstráňte. UPOZORNENIE: Nepoškodzujte poťah matraca (použite otvárač, ktorý je súčasťou balenia.)
• Matrac bez používania nechajte voľne vystretý 48 – 72 hodín, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer. Nepoužívajte ho skôr.
• Do uplynutia tejto doby na matrac nestúpajte, nesadajte a neľahajte si naň, či iným spôsobom matrac nezaťažujte.
• Môže to nenávratne narušiť jeho vzhľad, funkčné a rozmerové vlastnosti.
Ďalšie tipy
• Ak matrac chcete použiť neskôr, môžete ho uložiť vo vákuovom obale. Po vybratí z obalu potrebuje viac času, aby nadobudol pôvodný tvar a rozmer.

Rozmer matracov sa môže líšiť od rozmeru v popise?

Matrace na našej stránke môžu mať menšie rozdiely vo veľkosti, hlavne vo výške matraca. Výška matraca sa musí merať v strede, nie na okraji! Smerodajná odchýlka môže byť +/- 1 cm.
Je dôležité poznamenať, že táto odchýlka nie je výrobnou vadou a nemá vplyv na kvalitu matraca. Matrac je vyrobený z mäkkých a pružných materiálov, ktoré sa pri zaťažení môžu mierne zdeformovať. Táto deformácia slúži na správnu podporu tela a neovplyvňuje pohodlie a životnosť matraca.

Ako správne použiť zľavový kupón?

Ak ste obdržali zľavový kupón, tu Vám poskytneme podrobný návod, ako tento kupón použiť.
https://www.sincere.sk/pages/kuponovy-kod

Akým spôsobom môžem zaplatiť za tovar?

Online platba kartou
Dobierkou
Online bankový prevod vopred

Môžem platiť kuriérovi aj kartou?

Áno, u GLS kuriéra je možné platiť aj platobnou kartou.

Tovar som dostal(a), ale nebola priložená faktúra

Faktúra je automaticky online odoslaná na uvedenú e-mailovú adresu, ak faktúra neprišla, skontrolujte, či je zadaná e-mailová adresa správna. Pre viac informácií sa obráťte na náš zákaznícky servis.